Platforma internetowa iMieszkaniec.pl

Platforma internetowa iMieszkaniec.pl

Pod koniec roku 2021 uruchomiliśmy platformę internetową iMieszkaniec.pl, która pozwala na sprawniejsze zarządzanie naszą Spółdzielnią, na szybszą i łatwiejszą komunikację oraz na zgłaszanie usterek. Udostępniamy Państwu serwis internetowy oraz aplikację mobilną, dzięki której będziecie mogli być na bieżąco ze sprawami dotyczącymi Państwa nieruchomości.

Platforma iMieszkaniec.pl jest zaprojektowana z myślą o ułatwieniu komunikacji Mieszkańców z administracją Spółdzielni. Zapewnia ona pełną obsługę zgłoszeń bez konieczności bezpośredniego kontaktu. Jest to elektroniczny zeszyt do zlecania, monitorowania i dokumentowania zgłoszeń np. usterek, dostępny zarówno z telefonu jak i komputera.

Zgłoszenia od Mieszkańców posiadających tytuł prawny do lokalu (nie dotyczy najemców) przekazywane są elektronicznie (mailowo lub na aplikację mobilną) do wykonawców — firm i konserwatorów.

To tutaj będziecie Państwo mogli między innymi:

  • dodawać zgłoszenia o usterkach i sprawach bieżących;
  • mieć stały dostęp do informacji o postępie w realizacji tych zgłoszeń;
  • otrzymywać powiadomienia ostrzegawcze np. o przewidywanym braku wody czy prądu.

Dołączenie do aplikacji jest bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę smszostka.imieszkaniec.pl/rejestracja lub pobrać darmową aplikację iMieszkaniec ze Sklepu Google Play lub App Store.

Więcej informacji o platformie uzyskacie Państwo na stronie internetowej iMieszkaniec.pl.

W przypadku pytań dotyczących platformy i jej użytkowania jesteśmy do Państwa dyspozycji  pod  numerem  telefonu  (71) 78 210 90  lub adresem  e-mail: kierownik.techniczny@smszostka.pl.

Zapraszamy Państwa serdecznie do skorzystania z platformy iMieszkaniec.pl.

 

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Szóstka”

    Zostaw wiadomość