Obsługa internetowa mieszkańca
Aby wesprzeć nasze wzajemne działanie korzystając z programu Sacer Dom 5, mamy możliwość wymiany danych pomiędzy stronami poprzez Moduł Internetowej Obsługi Kontrahenta.
Każdy z naszych mieszkańców może wystąpić do dostęp do takiego modułu, do czego zachęcamy.
Co to jest Moduł Internetowej Obsługi Kontrahenta?
Jest to kompleksowa platforma do wymiany informacji między zarządcą a jego kontrahentami – zarówno lokatorami, najemcami, właścicielami jak i dostawcami usług. Moduł pozwala zarówno na prezentowanie kontrahentom informacji dotyczących stanu konta, jak i przesyłania informacji od lokatora np. zgłoszeń stanów liczników, zgłoszeń awarii lub modyfikacji danych teleadresowych. Zakres możliwych do zaprezentowania informacji uzależniony jest od posiadanych przez klienta licencji do modułów: Czynsze Lokali Mieszkalnych i Użytkowych, Wspólnoty, Media, Obsługa Techniczna Nieruchomości.
Dostęp do informacji zapewniają strefy, w pełni dostosowywane do potrzeb Klienta, włączając w to możliwość prezentowania różnych treści dla różnych spółdzielni.
Główne funkcje modułu to:
- Prezentacja informacji w oparciu o dowolnie parametryzowane strefy
z możliwością różnicowania prezentowanych treści w zależności od zalogowanej osoby (np. różne treści dla właścicieli w zależności od spółdzielni. - Dostęp do danych finansowych osoby logującej się do serwisu – szczegółowe informacje o naliczeniach, wpłatach, rozliczeniach mediów, naliczeniach odsetek za zwłokę, itp.
- Zgłoszenie awarii.
- Podanie odczytów liczników wraz z automatyczną weryfikacją poprawności wpisywanego odczytu.
- Aktualizacja danych kontaktowych kontrahenta np. numer telefonu, adres
e-mail. - Wgląd do dedykowanych ogłoszeń.
- Możliwość zamieszczania przez Spółdzielnię ogłoszeń wewnętrznych dla mieszkańców.
- Dedykowany dostęp do informacji dla mieszkańców.
- Możliwość regulowania przez lokatora zobowiązań z tytułu prawa do lokali oraz pozostałych tytułów w trybie online. Usługa jest dla Zarządcy całkowicie bezpłatna. Koszty wykonania płatności ponosi osoba dokonująca opłatę. Płatność dokonana przez internet jest realizowana natychmiast, zaś firmą pośredniczącą w operacji i gwarantująca jej powodzenie jest firma Blue Media S.A.
- Zgłaszanie stanu osobowego (dotyczy lokali, dla których nie jest prowadzona księga meldunkowa) oraz nowych norm zaliczkowych dla celów naliczania opłat miesięcznych.
- Pobranie wypełnionego formularza opłat za zadany miesiąc w postaci pliku PDF. Wartość formularza jest automatycznie umniejszona o dokumenty zapłacone (sparowane).
GODZINY PRACY
Dziś jest:
Czwartek 10 października 2024 r.
Imieniny:
Pauliny, Danieli, Leona
Motto na dzień:
Wszystko jest możliwe. Niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu.
Prawdziwy błąd to taki, z którego nie wyciągamy żadnych wniosków.
Jeśli możesz sobie coś wymarzyć, możesz też to zrobić.
Jedyną drogą do tworzenia wielkich rzeczy, jest kochanie tego, co się robi.
Z uśmiechem na twarzy człowiek podwaja swoje możliwości.
Twoja pasja czeka, aż dogoni ją Twoja odwaga.
Nie staraj się zostać człowiekiem sukcesu, lecz człowiekiem wartościowym.